Bellaahs

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Bella Av Söder - 14 februari 2012 20:34

Svenska Top Model?


Gud vad b programmet är känns som att Sverige är lite efterblivna big brother tog dom fine men Top Model no thanks.

Jag gillar Jonas och Isabella grymt mycket men att dom leder detta programmet är inte deras klass precis, dom kan ju ha hittat något som är 100% bättre men dom väljer detta.Tyra Banks är nr. 1 lixom och ingen annan kan ta hennes plats, som ni märkte så finns det ingen ny design och jag valde att behålla den gamla och försöka fixa så ett proffs kan göra den istället? :) t.ex www.snorptorpan.bloggplatsen.se hon är grymt duktig men jag vet inte om hon fortfarande gör Headers osv.

Kom gärna med lite tips på folk som fixar designer men bara dom som har en blogg/hemsida känns ganska skumt annars!

Nu ska jag fortsätta kolla på Top Model och mysa i soffan! Uppdaterar mer senare ;)


Puss!

Av Bella Av Söder - 14 februari 2012 16:41

Så nu är jag äntligen hemma, var och handlade med familjen osånt!


Nu sitter jag med en oboy i handen och funderar om jag ska fixa en ny bloggdesign, något svart/rosa maybe? 


Vad tyckte ni om covern? 


Puss


Av Bella Av Söder - 14 februari 2012 14:00

Vad tyckte ni om covern egentligen? Kommentera gärna, ska försöka o öva in en låt o sen spela in så snart som möjligt så ni får höra hur jag låter nu! :)

Av Bella Av Söder - 14 februari 2012 12:53

Så nu har jag fixat formatet på videon..Ljudet kommer igång efter ett tag, några sekunder senare ;)


Jag äger inget material och låter heter Falling gjord av Brooke Hogan ft $tack! 


Hoppas ni gillar den och som jag skrev tidigare spelade jag in den här när jag var 9- 10 och fyller 12 i sommar så har utvecklat min röst mycket sen dess ..Tycker jag själv iaf 



 

Av Bella Av Söder - 14 februari 2012 12:42

Godmorgon sötnosar! 


Nu ska jag börja fixa lite saker, covern kom ju inte upp igår?! Sjukt irriterad men nu har jag iaf fixat så den har kommit upp, jag sparade ett utkast igår som videon skulle vara med i så där finns videon ! ;)

Puss !

Av Bella Av Söder - 14 februari 2012 01:24

Nu är det dags att lägga sig för mig, tar itu blogg jobb imorgon..Gäsp!


Natti Natti

Presentation


Följ min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards