Bellaahs

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Bella Av Söder - 13 februari 2012 21:50

Ja som jag skrev tidigare kommer snart en cover upp på bloggen!   Kan berätta lite info innan jag gjorde denna covern när jag var 9 snart 10 ? tror jag.. Det kommer ju komma upp andra covers som jag har gjort nyligen, så jag har utvecklat min röst otroligt mycket tycker jag och det säger många andra också.Men aja den kommer antagligen upp senare i kväll hoppas jag , vilken låt får ni se när den kommer upp på bloggen ;)

Av Bella Av Söder - 13 februari 2012 12:20

Jag kan inte säga att jag är bra på att blogga och är på samma nivå som Kissie..Men jag är mig själv det lovar jag , jag kommer inte överdriva någonting i bloggen.För allt som skrivs är sant, jag kommer att blogga om mitt liv och musik.Jag har tagit privata sånglektioner tidigare men slutade för att kunna syssla med egen musik just nu gör jag musik i garageband och det funkar verkligen bra.Jag har skrivit egna sånger och om dom kommer upp så är beat (en) tagna från youtube..Jag gör inte egna beats, för det är jag inte bra på ..Så har ni något att säga , gör det för att det kommer bara göra mig till en bättre person och bloggare..


Ganska tråkig presentation ?  


 Roligare inlägg kommer! Maybe en cover senare idag? ;)


Presentation


Följ min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards